fb logo
fb logo

Wybnierz trening dla siebie !





Trening odchudzający, redukcja masy ciała
Jeżli marzysz o smukłej, wysportowanej sylwetce i dobrym samopoczuciu przestań marzyć i szukać wymówek tylko zacznij działać! Jeżeli brakuje Ci motywacji to nie problem! Ja z mojej strony mogę zagwarantować Ci dużo pozytywnej energii i motywacji do ćwiczeń, Ty musisz po prostu wyjść z domu i przyjść na trening!

W pozbyciu się zbędnych kilogramów najlepiej sprawdza się trening o charakterze aerobowym (o niskiej i umiarkowanej intensywności) i anaerobowym (o wysokiej intensywności). Metody treningowe, które stosuję pozwolą Ci skutecznie spalić zbędną tkankę tłuszczową!

Ze mną będziesz mógł/a trenować dosłownie wszędzie! W domu, siłowni, plenerze...

Gwarantuję Ci bogaty zestaw ćwidzeń, który nie pozwoli Ci na nudę. Dostosuję wysiłek do Twoich indywidualnych predyspozycji.

Nierozłącznym elementem Twojego treningu będzie ułożnona specjalnie dla Ciebie dieta.

Jedyne czego wymagam od Ciebie to systematyczność, pracowitość oraz trzymanie się ustalonego planu! Jeżeli spełnisz te trzy ważne kryteria mogę obiecać Ci, że rezultaty w postaci utraty masy ciała będą widoczne już po dwóch pierwszych tygodniach współpracy!







Trening budujący masę i siłę mięśniową
Jeżeli Twoim celem jest nabranie masy i siły mięśniowej ten rodzaj treningu skierowany jest właśnie do Ciebie! Metody treningowe, które u Ciebie zastosuję będą dostosowane do poziomu sprawności, któy obecnie reprezentujesz. Jeżeli nigdy wcześniej nie trenowałeś/aś w siłowni nauczysz się przede wszystkim poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń- pomoże Ci ona w uniknięciu niepotzebnych kontuzji. Jeżeli ją opanujesz wejdziemy poziom wyżej...

Jeżeli trenowałeś/aś już wcześniej pomogę Ci się dalej rozwijać. Przeprowadzę dla Ciebie krótki test, który określi poziom Twojego przygotowania sprawnościowego i pomoże dobrać odpowiednie obciążenia.

Każdy trening uszkadza włókna mięśniowe, aby je odbudować potrzebna jest odpowiednia regeneracja w tym dieta. Jest to prosta droga do nadbudowy formy potreningowej.

Ważnym, pozytywnym skutkiem treningu siłowego jest wzrost gęstości tkanki kostej, co oznacza zmniejszone ryzyko złamań oraz osteoporozy w przyszłości. Ponadto trening siłowy podwyższa metabolizm nawet do 24 godzin po wysiłku. Czyli im więcej tkanki mięśniowej posiadasz tym więcej kcal spalisz!







Trening ogólnorozwojowy:
Jak sama nazwa wskazuje jest to trening angażujący równomiernie wszystkie partie mięśniowe naszego ciała. Jest to świetna alternatywa dla osób zaczynających swoją przygodę z treningiem oraz tych, którzy chcą po prostu zgubić zbędny balast i dobrze czuć się z samym sobą bez wyraźnego budowania masy mięśniowej.

Kolejną zaletą tego typu treningu jest to, że można wykonywać go praktycznie wszędzie, nie wymaga on specjalistycznego sprzętu. Wystarczy parę pomysłowych przyborów oraz umiejętne wykorzystanie ciężaru własnego ciała.

Gwarantuje Ci, że nie będziesz się nudził/a. Ten rodzaj treningu oddziałuje całościowo na organizm. Aby spotęgować jego reakcje stosuję różne intensywności!

Efekty tego typu wysiłku są szybko zauważalne w postaci poprawy kondycji, wytrzymałości, szybkości, koordynacji, gibkości oraz skoczności. Jeżeli więc marzysz o wysportowanej, pięknej sylwetce nie czekaj na "kolejny poniedziałek" tylko zacznij działać już dziś! Pamiętaj, że aby osiągnąć swój cel musisz połączyć trening z odpowiednią dietą.







Trening CROSSFIT:
To świetny trening siły i kondycji obejmujący dużą ilość ćwiczeń w zakresie różnych dyscyplin.

Chodzi przede wszystkim o wyzwolenie dużej ilości enegrii w krótkim czasie! Klasyczna wersja tego rodzaju treningu odbywa się w siłowni. Wykorzystuję tu wówczas ćwiczenia na wolnych ciężarach takie jak min.: przysiady, rwanie, martwy ciąg klasyczny, martwy ciąg o prostych nogach, zarzut, zarzut/podrzut, różnego rodzaju wyskoki ze sztangą, podciąganie na drążku... Wszystkie obciążenia dostosowuję indywidualnie do Twoich aktualnych możliwości!

Ze względu na wielostawowe oddziaływanie ćwiczeń na Twój organizm zanim rozpocznę z Tobą tego typu trening "porządnie" Cię do niego przygotuję! Pamiętaj, że poprawne wykonywanie ćwiczeń i bezpieczeństwo to podstawa w uniknięciu kontuzji!

CROSSFIT czasem mylnie kojarzony jest tylko z siłownią... To nie prawda! Jeżeli wolisz aktywność na świeżym powietrzu proponuję CROSSFIT w formie biegowej (rytmy biegowe, przebieżki, podbiegi), treningu plyometrycznego (podskoków i zeskoków z miejcsa i rozbiegu na różne podwyższenia połączonych z innymi ćwiczeniami).

Trening CROSSFIT poprawia przede wszystkim sprawność, kondycję, szybkość, siłę eksplozywną! Nie wymaga dużej ilości sprzętu! W niektórych wersjach wcale go nie potrzeba... Ze względu na intensywny charakter ćwiczeń trening ten wymaga mało czasu i spala duże ilości zbędnych kalorii!







Stretching:
Musisz sobie zdać sprawę, że sam trening to nie wszystko! Jeżeli nie przygotujesz Twoich mięśni odpowiednio do ciężkiej pracy to albo szybko "nabawisz" się kontuzji, albo nigdy nie będziesz w stanie wykorzystać w 100% Twojego potencjału!

Im Twoje mięśnie, ścięgna i więzadła będą bardziej elastyczne, rozciągnięte- tym będą zdolniejsze do większego skurczu czyli wykononasz większą pracę!

Rozciąganie jest podstawowym elementem każdego treningu! Poprawnie wykonany stretching stwarza idealne środowisko dla rozwoju masy mięśniowej!

Nadmiar ćwiczeń siłowych może spowodować ograniczenie ruchomości w stawach! Dlatego tylko racjonalne połączenie ćwiczeń gibkościowcyh z siłowymi może zapewnić Ci osiągnięcie najlepszych wyników!

Rozciąganie pozytywnie wpływa na krążenie krwi w calym organiźmie, poprawia ogólny stan zdrowia oraz funkcjonowanie jego narządów. Zmniejsza napięcia nerwowo-mięśniowe zapewniając relaksacje oraz szybszą regenerację.

Rozciąganie powinno rozpoczynać i kończyć każdy trening! Jest wiele metod stretchingu. Ja dostosowuję czas rozciągania oraz wielkość napięcia do Twoich indywidualnych możliwości!







Trening na świeżym powietrzu:
Jeżeli nie lubisz trenować w zamkniętych pomieszczeniach czy salach treningowych tego typu trening jest świetnym rozwiązaniem dla Ciebie! Każde miejsce do ćwiczeń jest dobre! Od Ciebie zależy czy wybierzesz jako miesce treningu park czy bardziej zaciszną przestrzeń. Zależy czego oczekujesz i jakie warunki do pracy preferujesz!

Ja zapewniam Ci, że nie będziesz się ze mną nudził/a. W plenerze każda ławka, poręcz czy drzewo w połączeniu z wyobraźnią zastępuję profesjonalny sprzęt z siłowni!

Trening na świeżym powietrzu to także świetna okazja by zmierzyć się z ciężarem własnego ciała (kalistenika). Tego typu ćwiczenia świetnie kształtują siłę, wytrzymałość oraz koordynację zapewniającą odpowiednie czucie równowagi ciała. Angażowanie do pracy wszystkich ważniejszych partii mięśniowych zapewnia harmonijny rozwój calego organizmu.

Czujesz się wieczcie zmęczony/a, senny, brakuje Ci chęci do działania? Siedzący tryb życia sprawia, że większość czasu spędzasz w zakmnietym pomieszczeniu? To wszystko prowadzi do niedotlenienia- głównej przyczyny Twojego złego samopoczucia! Dlatego tak ważne są ćwiczenia na świeżym powietrzu, które zwiększają wydolność płuc, przyspieszają przemianę materii usprawniając w konsekwencji cały organizm!

Zastanawiasz się kiedy najlepiej rozpocząć taki trening? Nie namyślaj się dłużej! Każda pora roku jest dobra! Bez względu na warunki atmosferyczne! Wszystko zależy od praktycznego ubioru, odpowiedniej motywacji, chęci i wybranej przestrzeni do ćwiczeń!

Ćwiczenia w plenerze mają również znacznienie prozdrowotne- zaspokajają dzienne zapotrzebowanie na witamę D, która syntezowana jest w skórze pod wpływem promieni słonecznych.

Trening w plenerze pozwoli Ci również zaoszczędzić Twoje pieniądze! Nie będziesz musiał/a wydawać ich na zakup karnetów! Wyposażę Cię w bogaty zasób ćwiczeń, które będziesz mógł/a wykorzystać dosłownie wszędzie!







Trening w domu
Nie lubisz przepełnionych pomieszczeń lub szkoda Ci czasu na dojazd na profesjonalną siłownię? A Może nadzwyczajnie nie chcesz jeszcze korzystać ze specjalistycznego sprzętu? Jeżeli tak jest to trening w domu pod moją profesjonalną opieką to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie!

Tego typu program przeznaczony jest dla każdego, a w szczególności dla osób, które ze względu na obowiązki zawodowe wolą poćwiczyć w domowym zaciszu bez wychodznia z niego! Trening ten również świetnie sprawdza się dla osób początkujących!

Trening w domu może wykonywać każdy bez względu na stopień zaawansowania! Musisz tylko dowiedzieć się jak ćwiczyć, aby Twoj wysiłek nie poszedł na marne i nie przysporzył Ci kontuzji!

Głównym celem tego typu treningu jest zwiększenie siły oraz wytrzymałości, spalenie tkanki tłuszczowej co szybko będziesz mógł/a zauważyć obserwując swoją sylwetkę!

Obawiasz się, że trening w domu nie przyniesie takich samych rezultatów jak w profesjonalnej siłowni? Nic bardziej mylnego! Aby trening był tak samo efektywny wykorzystam sprzęt codziennego użytku, ciężar Twojego ciała i parę przyborów, które noszę ze sobą! O nic nie będziesz musił/a się martwić!

A może obawiasz się ograniczoną przestrzenią w domu i wątpisz, że u Ciebie zdałoby to egzamin? Jeżeli tak myślisz, to przestań się zadręczać i zacznij działać! Aby wykonać dobry trening potrzebuję Twoich chęci, zaangażowania i dosłownie dwóch metrów kwadratowych powierzchni!

Oczywiście abyś osiągnął/ęła swój cel w 100% niezbędna do tego będzie odpowiednio ułożona dieta uwzględniająca Twój tryb życia i pracy!







Trening funkcjonalny:
To rodzaj treningu bazujący na funkcjonalnym wykorzystaniu ruchów naszego ciała w czynnościach dnia codziennego.Tego typu trening wywodzi się z rehabilitacji ruchowej.

Jeśli każdy Twój dzień jest do siebie podobny a czynności, które wykonujesz na codzień przysparzają Ci problemów wystarczy wpleść je odpowiednio w program treningowy,aby przestały być uciążliwe!

Ćwiczenia, które tu stosuję mają za zadanie przede wszystkim polepszyć Twoją koordynację, równowagę, siłę oraz wytrzymałość. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia długie godziny spędzone w bezruchu mogą prowadzić do bólu pleców i innych dolegliwości kręgosłupa. Sprzyja to także powstawaniu nadwagi- będącej dodatkowym obciążeniem dla całego układu ruchu!

Chcesz zacząć żyć zdrowo? Pozbyć się dotychczasowych dolegliwości? Poprawić swoje samopoczuje? Pozbyć się stresu? Nie zastanawiaj się dłużej tylko działaj! Pamiętaj, że każda aktywność wykonana dzisiaj przybliża Cię do osiągnięcia Twojego celu!

Poprawiając komfort swojego życia, zmniejszysz również ryzyko wystąpienia urazów i kontuzji! Aby to osiągnąć musisz znać poprawną technikę i cel ćwiczeń, które wykonujesz!

Trening skierowany jest do każdego bez względu na płeć, wiek czy poziom sprawności fizycznej! Tylko odpowiednio poprowadzony trening połączony z racjonalną dietą pomoże osiągnąć Ci wszystko to, o czym od dawna marzysz!







Brzuch, pośladki uda:
Marzysz o płaskim brzuchu, jędrnych i zgrabnych udach i pośladkach? Jeżeli tak tego typu trening skierowany jest właśnie do Ciebie!

Do treningu namawiam głównie kobiety niezależnie od wieku i poziomu sprawności!

Jak sama nazwa wskazuje ćwiczenia te ukierunkowane są przede wszystkim na te grupy mięśniowe, na których najbardziej Ci zależy! Musisz jednak pamiętać, że podczas tego rodzaju treningu pracują również pozostałe mięśnie! Bez nich nie byłoby możliwe uzyskanie oczekiwanych efektów!

Zaletą tego typu treningu jest wzmocnienie mięśni postruralnych, kształtujących utrzymanie prawidłowej postawy ciała oraz atrakcyjność zajęć!

W tym treningu stosuję różną intensywność, w zależności od indywidualnych predyspozycji i możliwości! Każda wersja ćwiczeń przyspiesza metabolizm przyczyniając się do spalania tkanki tłuszczowej!

Aby spotęgować efekt, o którym marzysz niezbędna jest właściwa dieta, którą dopasuję do Twojego trybu życia i potrzeb! Bez niej ani rusz! Jeżeli chcesz osiągnąć cel na 100% pracuj na 100%! W treningu nie ma drogi na skróty!

Chcesz wyglądać atrakcyjnie i czuć się wyśmienicie? Nie czekaj do poniedziałku...! Zapraszam na trening, pomogę Ci to osiągnąć!







Trening biegowy kształtujący szybkość i wytrzymałość:

SZYBKOŚĆ

Jeżeli chcesz poprawić szybkość i technikę biegania proponuję całą gamę ćwiczeń kształtujących tą zdolność motoryczną!

Tego typu trening pobudzi do intensywnej pracy Twój metabolizm, dzięki czemu skutecznie spalisz kalorie!

Musisz zdać sobie sprawę, że trening szybkościowo-wytrzymałościowy spali Twoją tkankę tłuszczową równie skutecznie co trening wytrzymałości (aerobowy)! Trening szybkościowy choć jest dużo krótszy ze względu na wysoką intensywność zwiększa odporność organizmu na ciężką pracę przez co spalanie tłuszczu zachodzi w szybszym tempie!

Trening z wyższym deficytem tlenu zwiększy również Twoje VO2max, dzięki czemu organizm będzie wydajniej transportował tlen co dodatkowo uskuteczni spalanie tłuszczu!

Jeśli więc jesteś ograniczony/a czasem trening szybkościowy jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie! Aby trening był efektywny musi silnie korelować z innymi aspektami przygotowania min. techniką, siłą, skocznością, koordynacją, gibkością co powoduje urozmaicenie i atrakcyjność!

W tego typu treningu stosuję głównie metodę powtórzeniową, intensywność dostosowuję do indywidualnych możliwości funkcjonalnych oraz poprawności techniki biegu!

Gdzie najlepiej go wykonywać? Jako doświadczola lekkoatletka wybieram stadion! Po pierwsze gwaratuje najwyższe skupienie (nie ma przechodniów, zwierząt i innych rozpraszających czynników)! Po drugie idealnie gładka nawierzchnia! (nie ma ryzyka nadepnięcia na kamień czy gałąź, co umożliwia bezpieczne rozwijanie maksymalnych prędkości)!

Jeżeli chcesz osiągnąć swój cel w 100% niezbędna do tego będzie zbilansowana dieta uwzględniająca Twój tryb życia!

WYTRZYMAŁOŚĆ

Jeżeli zależy Ci na poprawieniu wytrzymałości, wydolności, dobrej kondycji, zrzuceniu zbędnych kilogramów to dobrze trafiłeś/aś! Przygotowujesz się do konkretnych zawodów, czy może chcesz poprawić funkcjonalność swojego układu krążenia i oddychania tylko dla siebie? Bez względu na cel, który sobie obrałeś/aś pomogę Ci go osiągnąć!

Trening tego typu spotęguje Twój metabolizm przyczyniając się do skutecznego spalania tkanki tłuszczowej! Twoje serce stanie się bardziej dotlenione, a mięśnie lepiej dokrwione! Obniży się "zły cholesterol" LDL!

Aby zoptymalizować efekt stosuję różnorodne formy i metody treningowe min.:
* przerywane- ciągła i zmienna (małe i duże zabawy biegowe)
* nieprzerywane- powtórzeniowa i interwałowa (interwał ekstensywny i intensywny)

Dostostosuję intensywność i objętość treningu uwzględniając Twoje biologiczne uwarunkowania wynikające z wydolności ustroju. Trening wytrzymałościowy mogą wykonywać wszyscy bez względu na płeć, wiek i stopień zaawansowania. Wyjątkami są osoby cierpiące na nadciśnienie tętnicze, mające problem z sercem i układem krążenia.

Gdzie możesz wykonać taki trening? Prawie wszędzie! Proponuję park, stadion, boisko piłkarskie czy po prostu "kawałek prostej". Wybór jest naprawdę duży! Jeżeli chcesz osiągnąć Twój cel w pełni musisz postępować mądrze! Tylko wysiłek połączony z racjonalnym, systematycznym odżywianiem przyniesie Ci sukces!

Wiesz czego pragniesz? Zrób pierwszy krok do przodu i działaj!







Trening TRX:
To trening w zawieszeniu, w którym ćwiczący wykorzystuje obciążenie własnego ciała.

TRX to zestaw regulowanych pasków w kształcie litery "Y" wykonanych z wytrzymałego materiału. Dzięki prostocie wykonania tego przyrządu będziesz mógł/a ćwiczyć dosłownie wszędzie! Można go zamocować do drążka, gałęzi drzewa, bramki piłkarskiej, a nawet futryny drzwi!

TRX zajmuje mało miejsca, jest lekki i zapewnia możliwość kompleksowego treningu całego gorsetu mięśniowego. Poprzez bogaty zestaw ćwiczeń dotrzesz do uaktywnienia mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację Twojego kręgosłupa, wzmocnisz mięśnie brzucha oraz całego ciała.

Trening TRX jest świetną alternatywą dla ćwiczeń wykonywanych w siłowni. Skierowany jest do każdego bez względu na stopień zaawansowania ponieważ sam/a regulujesz obciążenie zmieniając pozycję wyjściową do ćwiczeń.
gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image gallery image